sobota, 9 lutego 2013

Liebster Award, znowu, buu ;__;

Tenone , zginiesz śmiercią tragiczną! ;D Przy okazji, jesteś moim mistrzem. xD
(''11. Co byś zrobiła gdyby w twoim łóżku pełzał sobie wąż?
Piszczałabym w niebogłosy. Przecież nigdy niewiadomo, czy to nie Orochimaru i czy nie chce przejąć mojego ciała xD'')No ale dobra~ zasady znacie, nie? ^^

Odpowiedzi:
1. Jakie jest twoje ulubione anime?
Lubię tasiemce :3 Ale Naruto jest zdecydowanie ulubionym~ ;D
2. Twoja ulubiona postać z tego anime?
A można trzy? *słodkie oczka* Zetsu, Hidan, Tobi <3 Nie, czekaj, całe Akatsuki! XD
3. Gdybyś spotkała swojego ulubieńca (chodzi o anime ), to co byś z nim robiła?
UHU, NIE CHCESZ WIEDZIEĆ XDD
4. Lubisz czekoladę?
Taaak! ^^
5. Masz rodzeństwo?
Owszem. Pewnie jako jedna z nielicznych, szczerze kocham swojego starszego brata i siostrę <3
6.  Lubisz żelki?
Zależy, w jakiej postaci. Paski kwaśne są okej, ale żelki-miśki przyprawiają mnie o mdłości.
7. Gdybyś była jinchuuriki, to jakiego chciałabyś mieć demonka?
Kyuubi *o*
8. Czego słuchasz?
Muzyki. xD
9. Jakie najczęściej czytasz blogi?
O tematyce Akatsuki, ewentualnie Yaoi (co zdarza się sporadycznie, ponieważ czytam tylko dwa blogi tego gatunku xd).
10. Gdybyś miała okazję wybrać się na kurs językowy, to na jaki?
Japoński... i koreański.
11. Lubisz pisać blog?
Uwielbiam <3 Szczególnie tego, ponieważ na moją mordkę wpełza mi uśmiech, kiedy widzę komentarze ^^

A teraz, nominuję:
Hide Tears
Gozaimasu Edyth
Lilly w Akatsuki
Saku Laisha
My Own World
The Skeleton Key
Bezimienna Akatsuki
Tenone & Gaara Love Story

Walę to, nie szukam więcej ;____;

Pytania:
1. Jakiego święta nie lubisz obchodzić?
2. Ulubiony wykonawca muzyczny/aktor?
3. Wolisz utwory muzyczne:
a) gdzie w klipie występują postacie z anime/mangi,
b) gdzie występują prawdziwi ludzie?
4. Jaką postać z anime/mangi najbardziej lubisz?
5. Ulubiony język obcy?
6. Znienawidzona cecha u ludzi?
7. Gumy czy cukierki miętowe?
8. Książki - jakiego gatunku nie lubisz?
9. Najczęściej czytasz fanficki o tematyce...?
10. Ulubiony kwiat? Dlaczego?
11. Czekolada płynna czy w postaci tabliczki?
Ach~

4 komentarze:

  1. Jeszcze raz przepraszam, heh. Ja sięjuż w to nie będę bawić^^
    1. Jakiego święta nie lubisz obchodzić?
    Hmm.. WaleTynki
    2. Ulubiony wykonawca muzyczny/aktor?
    nie posiadam^^
    3. Wolisz utwory muzyczne:
    a) gdzie w klipie występują postacie z anime/mangi,
    b) gdzie występują prawdziwi ludzie?
    zależy. Jestem niezdecydowana^^ :D
    4. Jaką postać z anime/mangi najbardziej lubisz?
    Gaara, Naruto, Całe Akatsuki.. ^^
    5. Ulubiony język obcy?
    Jaapoński^^ *u*
    6. Znienawidzona cecha u ludzi?
    dwulicostwo, czy jakoś tak..
    7. Gumy czy cukierki miętowe?
    Guumy *w*
    8. Książki - jakiego gatunku nie lubisz?
    nie wiem, czytam zazwyczaj blogi^^
    9. Najczęściej czytasz fanficki o tematyce...?
    z Gaarą, o Akatsuki, o Kushinie.. ^^
    10. Ulubiony kwiat? Dlaczego?
    Lilia - śliczny jest. Nie wiem, dlaczego jest pogrzebowy..
    11. Czekolada płynna czy w postaci tabliczki?
    Ojj, nie wiem. To pyszne i to pyszne *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. nom, to miałam już dawno powiedzieć, że na http://katsumi--w--akatsuki.blogspot.com/ są 2 nowe rozdziały i jeszcze jeden walentynkowy. A tu http://tenonegaara-lovestory.blogspot.com/ też dodałam taką małą walentynkę. I jesli tp nie problem, to mogłaś mi powiedzieć, jak ty to robisz, że klikam sobie imie Tenone i wyskakuje mi mój blog? chciałabym umieć zrobić coś takiego^^ Jakby co, to pisz na gg 45558830 (występuję pod nazwa Justyśśś^^) lub e mial'a justyna.walach@poczta.onet.pl Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację . ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) mam pytanie: twój blog jest na podstawie anime Akastuki? Bo nie oglądałam tego, a jeśli to jest powiązane bardzo z tym anime, to nie opłaca mi się to czytać, skoro nie znam anime...

    OdpowiedzUsuń

Hehe, wysil się :3