niedziela, 29 lipca 2012

O Autorce

Memory Athayate vel Cherubii :3
Szurnięta i zboczona dziewczyna. Chodzi do gimnazjum :3 Ma zamiłowanie do 'tasiemców' (One Piece, Naruto, Bleach...) Zdecydowanie jej ulubionym jest Naruto. A raczej zło w nim - wielbi Akatsuki. Jej numero uno to Tobi XD Lubi opowiadania Yaoi i Hetero, nienawidzi Yuri (dziwne, nie? xD). Strawi chyba wszystkie paringi Yaoi oprócz Tobi x Deidara czy jakikolwiek inny z Tobi'm :3 Uważa bowiem, że Tobi jest tylko jej i nikt inny nie ma do niego prawa XDD Jej pasją jest pisanie, czytanie (opowiadań, nie książek .__.''), robienie grafiki (pomimo, że nie do końca jej to wychodzi XD) oraz wszystko, co związane z Japonią i resztą państw azjatyckich :3 Jej marzeniem jest wyjazd do Japonii i poślubienie Japończyka @.@ Nienawidzi większości dobrych charakterów z anime, przyprawiają ją o mdłości. Zdecydowanie woli tych złych ^^. Pomimo, że odwraca wzrok, widząc rozczłonkowane ciała, uwielbia sadystów i morderców <3 xD Prawie wszyscy jej znajomi na gg to fani A&M. Jeżeli po przeczytaniu tego opisu, zdecydowałeś/aś się dołączyć do tego grona, zapraszam - 43800724 :3

No to jeszcze wrzucę kilka słów o Sumire, skoro ona także występuje w tym opowiadaniu xD (Hai :3 Memory i Sumire to nasze OC ^^)

Sumire - baaaardzo zboczona gimnazjalistka. Chyba nie chciałaby, żebym tu napisała, iże jest bi, więc nie będę o tym wspominała ^^. Pomimo tak licznego mówienia jej, jak bardzo ją kocham xD, ona wciąż woli Azjatów z zespołów k-pop i swojego kota modela :C Nieszczęśliwa miłość, moi drodzy :C xD To Sumi - chan zaraziła mnie Pain x Dei @.@ Ogółem tak samo walnięta dziewczyna jak ja. A może nawet bardziej xD

4 komentarze:

  1. Musiałam to zrobić, musiałam...

    JAK ŚMIESZ WSPOMINAĆ TAKIE RZECZY! PORĄBAŁO CIĘ DO RESZTY?! XD

    Chyba nie każdy musi wiedzieć, kto jest jakiej orientacji, ty wrzodzie na twarzy! (WTF?! XD)

    I do jednego się zgadzam!
    Wolę mojego kota modela, pff! <3
    Albo dwóch!
    PainDei rządzi :3 I cieszę się, że cię tym zaraziłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cicho bądź, Sumire, wypadałoby przedstawić, jakie jesteśmy naprawdę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię trzepnę to minie Ci chęć na mówienie takich szczegółów XD Może jeszcze podaj mój rozmiar stanika i czym lubię Cię gwałcić XDD

      Usuń
  3. gwałcić ? :o okey ...no to ja zaczynam mieć jakieś wątpliwości co do was ..

    OdpowiedzUsuń

Hehe, wysil się :3