sobota, 24 listopada 2012

Ech... Otagowana D:

No dobra, zróbmy to szybko! xD Zostałam otagowana przez naszą kochaną Sumirkę <3 (Hide Tears)! =.=


Zasady tagu:
 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi:
 1.Ulubiony kolor?
Zdecydowanie czarny. Mam prawie całą szafę ubrań w tym kolorze :3

2. Czy jest jakaś piosenka, która pociesza cię na smutne dni?
Hmm... Zazwyczaj smutek przechodzi sam, lub za sprawą rozmowy z kimś... Czasami słucham piosenek w tym stanie, lecz nie mam jakiejś wyróżnionej.

3. Która pora roku lepsza lato czy zima? Dlaczego?
Zima. Nienawidzę lata, jest tak gorąco~! W lato wszystko jest taką sielanką - ptaszki śpiewają, trawka rośnie, słoneczko świeci... A ludzie od cholery hałasu przed domem mi robią ;o. W dodatku w zimę matka mnie nie wygania na dwór, żebym ''odpoczęła'' [choć nie jestem zmęczona xD] od notebook 'a <3

4. Czy jest jakiś język, którego bardzo chcesz się nauczyć?
Oczywista oczywistość! Japoński <3 Chciałam koreańskiego, ale stwierdziłam, że Japonia jest mimo wszystko najlepsza.

5. Co sądzisz o K-pop'ie?
 Można powiedzieć, że dopiero w to wchodzę, ale mimo wszystko piosenki koreańskich wykonawców bardzo mi się podobają :D

6. Masz jakieś zwierzątko domowe?
Hahaha! I przyszedł czas, żeby zabłysnął mój Zetsu - świnka morska xD... Chyba jest samcem. Wolę całe jego życie przetrwać w niewiedzy, niż dowiedzieć się, że to samiczka XD

7. Misie, przytulanki... Chyba każdy miał ulubioną maskotkę. Jak ją nazwałeś/aś?
Miałam dwie ulubione przytulanki, nie będę lepiej pisać, w jaki sposób je zdobyłam xD. Jedną ''dostałam'', mając siedem lat, więc, jako że mój rozum nie był na tyle rozwinięty, by wymyślić coś lepszego, niźli Żółtek, takie imię jej zostało. xD. Druga posiadała już imię, Sylwester (kot z Looney Toons), wobec tego tak zostało.

8. Jeśli czytasz/lubisz yaoi, to może masz jakiś ulubiony paring?
Lubię wszystko, co z gatunku Yaoi. Sumire na pewno sprawiła, że polubiłam PainDei, a w dodatku podoba mi się jej nowe opowiadanie - 2Min.
Jeżeli chodzi o coś, co polubiłam z własnej woli, jest to Eustass x Law.

9. Twoje największe marzenie.
Of course, zwiedzić Japonię i przywieźć z niej dużo pamiątek. No i może założyć rodzinę, a następnie urodzić Tobiasza... XD

10. Posiadasz jakiegoś ulubieńca z koreańskich/japońskich zespołów?
P.O i Zico z Block B.

11. Czy koty są lepsze od psów? Uzasadnij swoje zdanie.
Nie jestem szczególną fanką żadnego z nich, ale koty są z pewnością lepsze. Są słodkie i puszyste, cały czas są przy tobie, dodatnio, ich miauczenie nie irytuje tak, jak szczekanie psów.

Uff ^^ No to teraz... nominuję:
Yume Akatsuki
Lilly Akatsuki
Shi w Akatsuki
Shatter Heart
Fantasy Nutella
Rotten Bord
Saku Laisha
Jikan no Kan
My Own World

Eeeech... Prawdopodobnie bym znalazła więcej, bo gdzieś na kartce mam zapisane blogi, których nie zdążyłam umieścić w linkach... ale:
a) nie chce mi się owego papierku szukać ^^''
b) w ogóle nie chce mi się niczego robić w związku z tym otagowaniem xD

Pytania:
1. Ulubiona manga i anime?
2. Przedmiot, którego najczęściej używasz?
3. Słodycz, po który nadzwyczaj często sięgasz?
4. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/a?
5. Lubisz trampki?
6. Czym się interesujesz?
7. Znienawidzona czynność?
8. Twoja ulubiona piosenka?
9. Gdybyś mogła się urodzić w innym kraju, jaki byś wybrał/a?
10. Czego się boisz?
11. Ulubiona książka?

Hehe ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hehe, wysil się :3